Dobrodruh - Snílek - Romantik - Milovník přírody, historie, záhad a McDonald's

Historie | Škoda 1202 STW | Technické parametry

Stáhnout ve formátu DOC
Vozidlo:
Výrobce: Automobilové závody, n. p., Mladá Boleslav - závod Vrchlabí
Druh vozidla: užitkový automobil

Rozměry [mm]:
Rozchod vpředu / vzadu: 1250 / 1320
Rozvor: 2685
Světlá výška: 190
Největší délka vozu: 4485
Největší šířka vozu: 1700
Největší výška vozu (zatíženého): 1580

Hmotnosti [kg]:
Vlastní hmotnost: 1062
Pohotovostní hmotnost: 1100
Celková hmotnost plně zatíženého vozu: 1750
Nosnost: 650

Dovolené tlaky náprav [kp]:
Přední: 650
Zadní: 1100

Nejvyšší rychlosti na rovině [km/h]:
1. rychlostní stupeň: 25
2. rychlostní stupeň: 43
3. rychlostní stupeň: 60
4. rychlostní stupeň: 10

Přípustná rychlost pro zajíždění nebo po generální opravě [km/h]:
Do 700 km:
1. rychlostní stupeň: 15
2. rychlostní stupeň: 25
3. rychlostní stupeň: 35
4. rychlostní stupeň: 60
Od 700 do 1500 km:
1. rychlostní stupeň: 20
2. rychlostní stupeň: 30
3. rychlostní stupeň: 45
4. rychlostní stupeň: 75
Od 1500 do 3000 km:
1. rychlostní stupeň: 23
2. rychlostní stupeň: 40
3. rychlostní stupeň: 60
4. rychlostní stupeň: 90

Spotřeba [l/100km]:
Paliva: 9,4
Oleje: maximálně 0,1

Stoupavost plně naloženého vozu (normální převod) [%]:
1. rychlostní stupeň: 27 (15 km/h)
2. rychlostní stupeň: 14 (25 km/h)
3. rychlostní stupeň: 8 (35 km/h)
4. rychlostní stupeň: 4 (60 km/h)

Motor:
Druh: čtyřdobý, benzínový, karburační s visutými ventily v hlavě válců (OHV)
Počet a uspořádání válců: 4 v řadě
Chlazení: kapalinové, čerpadlem, regulace teploty termostatem a clonou chladiče
Zdvihový objem: 1221 cm3
Vrtání / zdvih: 72 / 75 mm
Kompresní poměr: 7,5
Výkon motoru na brzdě (SAE): 47 k (34,56 kW) při 4500 1/min
Měrný objemový výkon (výkon motoru na 1 litr objemu): 38,5 k/l
Maximální točivý moment: 8,7 kpm (8,53 daNm) při 3000 1/min
Karburátor: spádový JIKOV 32 SOPc
Suchá hmotnost motoru: cca 103 kg

Časování ventilů:
Časování se kontroluje při vůli na ventilech 0,4 mm, kdy styk zdvihátka s vačkou je přenesen na náběhovou křivku vačky (pro zpřesnění kontroly).
Sací otevírá SO: 3° před HÚ
Sací zavírá SZ: 45° po DÚ
Výfukový otevírá VO: 47° před DÚ
Výfukový zavírá VZ: 9° po HÚ

Provozní vůle ventilů (za studena) [mm]:
Do 3000 km:
Sací: 0,15
Výfukový: 0,2
Nad 3000 km:
Sací: 0,10
Výfukový: 0,15

Mazání motoru:
Tlakové, oběžné, zubovým čerpadlem.
Tlak oleje (při plně zahřátém motoru): 2,5 až 3 kp/cm2 při 2500 1/min
Kontrolní světlo tlaku oleje se rozsvítí, klesne li tlak oleje pod: 1±0,2 kp/cm2
Druh klikových ložisek: ocelové pánve vylité kompozicí
Druh ojničních ložisek: tenkostěnné pánve

Spojka:
Druh: suchá, třecí, jednokotoučová
Ovládání: přímým vypínáním, mechanickým převodem

Převodovka:
Druh: s čelními ozubenými koly se šikmým ozubením
Počet rychlostí: 4 vpřed a zpětný chod, kola 2. 3. a 4. rychlosti opatřena blokovanou synchronizací
Suchá hmotnost převodovky: 18,6 kg
Řazení: páčkou na sloupku řízení

Převodové poměry:
1. rychlostní stupeň: 1:4,27
2. rychlostní stupeň: 1:2,46
3. rychlostní stupeň: 1:1,59
4. rychlostní stupeň: 1:1,00
Zpětný chod: 1:5,61

Zadní náprava:
Druh: s kyvadlovými polonápravami, upevněná na přírubu páteřové trubky rámu
Stálý převod v rozvodovce: kuželové soukolí s ozubením GLEASON
Převodový poměr: 5,25
Diferenciál: kuželový
Pérování: příčným listovým perem půleliptickým, pákovými olejovými tlumiči pérování

Přední náprava:
Druh: s lichoběžníkovými polonápravami, jejichž ramena tvoří dole příčné listové, půleliptické pero, nahoře zavěšená ramena, která jsou zároveň pákami tlumičů pérování
Pérování: příčným listovým perem půleliptickým, s kapalinovými pákovými tlumiči pérování

Geometrie nápravy (při nezatíženém voze):
Sbíhavost: 3 až 4 mm
Odklon kola: 1°30'
Vzájemný rozdíl v odklonu obou předních kol: 0°45'
Příklon rejdových čepů:
Záklon rejdových čepů: 3°50'

Řízení:
Druh: maticové - šroubem a maticí
Stoupání šroubu řízení: 15 mm
Průměr volantu: 400 mm
Velikost rejdu vpravo: 38°
Velikost rejdu vlevo: 28°
Počet otáček volantu při celkovém rejdu: 3,5
Nejmenší průměr otáčení: 10,6 m

Oráfování:
Počet kol: 4 + 1
Ráfek kol: 4,00 E x 16

Pneumatiky:
Pro snížení opotřebení se doporučuje v provozu na dálnicích zvýšit níže uvedené tlaky o 0,2 kp/cm2.
Rozměr: 6,00-16
Tlak v přední pneumatice (za studena): 1,3 kp/cm2
Tlak v zadní pneumatice (za studena): 2,5 až 2,7 kp/cm2

Brzdy:
Nožní: kapalinová s vnitřními čelistmi na čtyři kola
Ruční: mechanická s vnitřními čelistmi, s lany na zadní kola, ovládaná pákou pod přístrojovou deskou

Brzdové obložení:
Šířka obložení: 35 mm
Maximální tloušťka obložení: 4 mm
Činná plocha brzdového obložení: 674 cm2
Délka pásu obložení: 240 mm

Brzdová kapalina:
Jiné než níže uvedené brzdové kapaliny se nedoporučují používat! Mohou poškodit pryžové součásti brzdového systému.
Doporučená: "SYNTOL 1" (červená) - čs. výroby
Vhodná náhradní: "LOCKHEED No. 5" - britské výroby

Palivová nádrž:
Umístění: zavěšená v zadní části vozu, v prostoru pravého blatníku
Objem nádrže: 38 l
Doprava paliva: membránovým palivovým čerpadlem
Čištění paliva: v palivovém čerpadle

Mazání podvozku: ústřední, některá místa samostatně tlakovými maznicemi

Elektrická instalace:
Napětí jmenovité: 12 V
Napětí provozní: 14V
Zapalování: bateriové
Zapalovací cívka 12 V: PAL - Magneton 02-9215.01
Zapalovací relé 12 V: PAL - Magneton 02-9407.03
Rozdělovač: PAL - Magneton s podtlakovou a odstředivou regulací 02-9204.306
Pořadí zapalování: 1-3-4-2
Zapalovací svíčky: PAL Super 14-7
Spouštěč 0,8 k, 12 V: PAL - Magneton 09-9142.02
Dynamo 12 V, 200 W: PAL - Magneton 02-9044.00
Akumulátor 12 V: 50 Ah/20 h vybíjení, AKUMA 6 ST 50

Karosérie:
Druh: celokovová, podvozková
Počet dveří: 4 (3 + 1)
Počet míst (k sezení): 5 (2 + 3)
Ložný prostor: 1240 (1800) x 1000 x 800 mm
Topení: teplovodní

Celkové množství provozních hmot:
Motor: 2,9 l oleje
Převodovka: 0,7 l oleje
Rozvodovka: 1,5 l oleje
Převodka řízení: 0,16 l oleje
Brzda: 0,6 l brzdové kapaliny
Tlumič pérování: 0,35 l tlumičové kapaliny
Ústřední mazání: 0,4 l oleje
Palivová nádrž: 38 l benzínu
Chladič: 6 l měkké vody nebo nízkotuhnoucí kapaliny

Stáhnout ve formátu DOC